.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمينه‌هاي شكوفايي خدمات دولت نهم فراهم شده است

يك فعال سياسي گفت: دولت نهم در چهار سال گذشته خدمات شايسته‌اي را انجام داده است و زمينه شكوفايي خدمات دولت نهم در كشور فراهم شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام محمد ابراهيمي در همايشي با عنوان «چرا احمدي‌نژاد نشود» در جمع كميته‌هاي دانشجويي و كارگري حاميان احمدي‌نژاد در حزوه علميه سعادتيه شهرستان ساري اظهار داشت: امام خميني (ره) با ساختار‌شكني در بحراني‌ترين موقعيت آن روزگار با ايستادگي در مقابل استكبار پايه‌هاي حكومت اسلامي را بنا كرد.

وي افزود: با توجه به نگاه استكبار و چشم طمع دشمنان داخلي و خارجي به نظام و اين انتخابات حضور حداكثري مردم در اين انتخابات مي‌تواند در دفع فتنه‌هاي دشمنان و تثبيت هر چه بيشتر انقلاب اسلامي نقش داشته باشد.

ابراهيمي بيان داشت: تمام كانديداهاي كه از سوي شوراي نگهبان تاييد صلاحيت شدند و در صحنه حضور دارند، محترم هستند اما بايد در نحوه تبليغات خود راه و هدف امام، خط رهبري و حرمت علما، شهدا و ايثارگران را حفظ كنند.

وي با اشاره به فضاي تبليغاتي جامعه خاطر‌نشان كرد: مردم دقت داشته باشند كه در هنگام تصميم‌گيري، انتخابي اصلح داشته باشند.

دبير ستاد امتداد مهر ساري گفت: در 22 خرداد ماه با حضور مردم در صحنه حماسه ديگري رقم خواهد خورد.

عادل صامعي افزود: مردم با راي دادن حداكثري به احمدي‌نژاد وي را در محقق كردن اهداف و برنامه‌هاي عاليه دولت اسلامي همراهي خواهند كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.295 seconds.